Kunnen jullie telefonische ondersteuning bieden, met mijn e-mail software? 
Nee. We bieden uitsluitend technische ondersteuning (per e-mail) bij problemen met toegang tot onze webmail.


Hieronder wel wat tips, om je verder te helpen met programma's zoals Thunderbird, Apple mail, etc.

Standaard Webmail, POP3 of IMAP en aSMTP.
Onze webmail dienst is bereikbaar via: https://webmail.dds.nl/

De DDS e-mail dienst is verder een standaard POP/IMAP mailbox/account, met aSMTP voor het verzenden van e-mail. De Instellingen voor andere e-mail programma's -dan onze webmail- kan je hier terugvinden.


Ook onze 'oude' helpdesk pagina's over e-mail instellen, kunnen je wellicht verder helpen.

Als je ineens problemen hebt met je huidige e-mail programma en het werkte voorheen wel goed?

  • Kijk of er op dit moment geen verstoringen zijn! (kopje actueel op onze oude helpdesk pagina)

  • Controleer of je account nog wel actief is en of je wel het juiste wachtwoord gebruikt!
    Dit kan je testen door even op onze webmail of accountbeheer pagina in te loggen.
     
  • Krijg je in de webmail een melding dat je account op inactief staat? Kijk dan op deze pagina..

  • Wachtwoord klopt niet? Zie deze uitleg..

  • Krijg je een foutmelding "kan niet verbinden met server"? Zie dan deze pagina..
    (en mail ons even je IP adres via een ticket of de webmail)



E-mail onder eigen domeinnaam instellen?

  •  Bij het (opnieuw) instellen van je mailbox; stel eerst eens je onderliggende usernaam@dds.nl adres in. De "instel wizzards" van de meeste mail programma's kunnen dan automatisch de optimale instellingen ophalen bij ons!

  •  Nadat je mailproggramma werkt met je @dds.nl account (zowel verzenden als ontvangen) -Kan je in de instellingen je afzender (From:) adres aanpassen naar je eigen domeinnaam adres of alias.



Screenshots e-mail instellingen.

Thunderbird (inkomend IMAP):


Thunderbird (uitgaand SMTP ):






Apple Mail account toevoegen:

Apple mail server instellingen: