Mocht je je login gegevens kwijt zijn geraakt? Dan kan je via de optie "Wachtwoord kwijt" (op de webmail en accountbeheer login pagina) een autorisatiecode per SMS opvragen.



Dit werk echter alleen maar, als jouw 06 nummer bij ons bekend is in accountbeheer > SMS > Eigen nummer. 


Mocht deze wijze van een wachtwoord reset niet lukken? 
Dan kan je een nieuw wachtwoord opvragen door ons via deze pagina een e-mail te sturen.

Vermeld bij het invullen van dit formulier de volgende informatie: 


* Je DDS gebruikersnaam (je e-mail adres @dds.nl) 

* Je klantnummer of een recent factuur nummer, gekoppeld aan je account.
* Je IBAN nummer, welke bij ons bekend is, voor de facturatie.
* Het telefoon nummer waarop we je kunnen bereiken.


Indien je deze bovenstaande gegevens niet hebt? Dan kan je het beste even een afschrijving van DDS City BV opzoeken in je bankafschriften; en alsnog een E-mail sturen, met het verzoek om je even terug te bellen!