Administratie en facturatie

Ik heb een betaal achterstand.
Ik heb een betaal achterstand en nu is mijn account geblokkeerd? Neem contact met ons op! Alle DDS abonnementen lopen standaard via een automatische incas...
Wo, 28 Jun, 2023 om 1:26 PM
Hoe kan ik betalen?
Als je een nog openstaande factuur wilt betalen, kan dit naar:  DDS City B.V.  IBAN: NL96 INGB 0681 6264 10 BIC/SWIFT Code: INGBNL2A (voor betalingen ui...
Wo, 28 Jun, 2023 om 1:27 PM
Ik wil mijn klantgegevens aanpassen
Ga je verhuizen of wil je de tenaamstelling van je account wijzigen?  Dit kan je allemaal zelf regelen via accountbeheer > Naam en adres  Let op ...
Wo, 28 Jun, 2023 om 11:57 AM
Ik wil mijn factuur downloaden
De facturen van DDS City B.V. kan je altijd inzien en downloaden als PDF via je eigen accountbeheer pagina > optie facturen  Hier kan je ook zien wat...
Wo, 28 Jun, 2023 om 11:53 AM
Hoe kan ik opzeggen?
Je kunt on-line opzeggen door in te loggen op je persoonlijk accountbeheer pagina en de optie 'opzegservice' te kiezen. Voorbeeld: opzegservic...
Wo, 28 Jun, 2023 om 1:28 PM