Als je problemen hebt met e-mail aflevering naar jouw adres? 

  • Kijk eerst eens of dit bericht niet in je spambox staat.  (Webmail > Mappen > Spambox)
  • Check of je geen mail forward hebt ingesteld! Zie accountbeheer > E-mail doorsturen
    (bij een mail forward zullen we dus niet meer in jouw inbox afleveren!)
  • Vraag de verzender even of ze een foutmelding terug krijgen als ze je mailen.  
  • Kijk even of je mailbox niet vol zit. (webmail, diskmeter links onderin)


Voordat je ons hierover mailt.
Kijk eerst eens op onze helpdesk pagina: https://www.dds.nl/helpdesk/ of er op dit moment geen actuele storing is.

Als je ons mailt over dit probleem, of een ticket aanmaakt? Dan hebben we de volgende informatie nodig.

  • Vanaf welk mail adres lukt het niet om te mailen? (Afzender)
  • Naar welk mail adres probeert die persoon jou te mailen? (Jou adres dus)
  • Krijgt die persoon een foutmelding, en zo ja; welke.
  • Als het kan het IP adres van de mailserver van de verzender..


Met deze gegevens kunnen we dan eventueel  in de logfiles nalopen wat er mis gaat.