Als je problemen hebt met e-mail aflevering naar jouw adres?
- Kijk eerst eens of dit bericht niet in je spambox staat. (Webmail > Mappen > Spambox)
- Check of je geen mail forward hebt ingesteld! Zie accountbeheer > E-mail doorsturen
(bij een mail forward zullen we dus niet meer in jouw inbox afleveren!) - Vraag de verzender even of ze een foutmelding terug krijgen als ze je mailen.
- Kijk even of je mailbox niet vol zit. (webmail, diskmeter links onderin)
Voordat je ons hierover mailt.
Kijk eerst eens op onze helpdesk pagina: https://www.dds.nl/helpdesk/ of er op dit moment geen actuele storing is.
Als je ons mailt over dit probleem, of een ticket aanmaakt? Dan hebben we de volgende informatie nodig.
- Vanaf welk mail adres lukt het niet om te mailen? (Afzender)
- Naar welk mail adres probeert die persoon jou te mailen? (Jou adres dus)
- Krijgt die persoon een foutmelding, en zo ja; welke.
- Als het kan het IP adres van de mailserver van de verzender..
Met deze gegevens kunnen we dan eventueel in de logfiles nalopen wat er mis gaat.