Het contact met onze Supportafdeling gaat veranderen. Vanaf 10 juli 2023 stopt DDS met telefonisch klantcontact. 


Onze supportafdeling is vanaf dat moment alleen te bereiken via de online portal helpdesk.dds.nl of per e-mail op helpdesk@dds.nl.

Waarom kan ik niet met jullie bellen?
De focus op tekstberichten stelt ons in de gelegenheid om efficiënter om te gaan met de vragen van onze klanten. Dit leidt tevens tot een snellere responstijd.

Gedurende onze openingstijden kan je altijd snel een inhoudelijke reactie van ons verwachten.

Hoe moet ik mijn vragen indienen?
Voor alle vragen kun je terecht op onze online portal: helpdesk.dds.nl. Hier vind je ook alle veel gestelde vragen, onder het kopje ‘Oplossingen’.

Staat je vraag er niet tussen? Dan kun je eenvoudig je vraag stellen via een ondersteuningsticket. Ook kun je je vraag stellen door een e-mail te sturen naar helpdesk@dds.nl

Hoe moet ik contact opnemen als mijn e-mail het niet doet?
In het geval van niet in kunnen inloggen op je mailbox bij DDS, kun je ook via ons support portaal een nieuw hulpverzoek indienen. Vermeld in het bericht je telefoonnummer en geef kort aan welke vraag je hebt. Wij nemen dan telefonisch contact met je op.

Verandert iets aan de openingstijden?
Nee, deze blijven hetzelfde. Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur kun je van ons een snel antwoord verwachten op jouw hulpverzoek.