Hoe krijg ik support bij problemen?
Bij problemen met je ADSL of Glasvezel verbinding van DDS kan je een support verzoek indienen via deze website. Of even een e-mail sturen naar: helpdesk@dds.nl  Vermeld in je bericht vooral even je telefoon nummer! Zodat wij je terug kunnen bellen voor een "troubleshoot".

Heb ik een gebruikersnaam en wachtwoord nodig?
Voor de verbinding is geen specifieke gebruikersnaam of wachtwoord vereist. Het modem welke wij uitleveren werkt meteen. Indien je een eigen modem gebruikt, kan je internet/internet gebruiken als de PPP login gegevens.

Mijn modem werkt niet meer!
Neem contact met ons op voor een RMA (modem wissel). We sturen dan een nieuw modem op. Een paar dagen later ontvang je een retour pakket, waar je het kapotte modem mee op kan sturen.

Het heeft al een tijd prima gewerkt, maar ineens kan ik niet meer verbinden!
Kijk eerst op onze storing pagina, of er geen algemene storing is. Loop alle kabel verbindingen even na en reset je modem. (stroom er eem paar minuten afhalen). Mocht dit niet helpen, neem contact met ons op!

Mijn verbinding is ineens heel erg traag geworden!
Meestal is de oorzaak hiervan een losse / slechte bekabeling, tussen het modem en het KPN ISRA punt. Loop deze bekabeling even goed na en zorg ervoor dat afstand tussen modem en ISRA zo kort mogelijk is. Hoe langer deze kabel, hoe slechter de verbinding! Kan je hier niets mis aan vinden? Neem contact met ons op voor verdere support.